We hopen dat u tevreden bent over onze producten en onze service. Is er iets waar u niet tevreden over bent? Een product, de afhandeling of verwerking van uw bestelling of bent u niet tevreden over de manier, waarop u geholpen bent? Laat het ons weten! Stuur ons een e-mail via [email protected] of bel onze klantenservice via +31 (0)85 902 8002, dan zoeken wij samen met u naar een geschikte oplossing. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur beantwoorden. Klachten willen wij graag goed en snel oplossen en wij waarderen daarbij uw hulp.
Zorg dat uw gekochte producten altijd worden gewassen volgens de wasvoorschriften van de fabrikant, zodat u zolang mogelijk kunt genieten van het product.
Bij een retourzending is het van belang dat u rekening houdt met de retour-voorwaarden van Sokshop. Het is belangrijk dat u rekening houdt met deze voorwaarden, dan gaan wij de klacht zo goed als mogelijk voor u oplossen.
Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om tot een goede oplossing te komen en uw ontevredenheid weg te nemen. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kunt u als laatste redmiddel contact opnemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl. Daarbij kunt u in dit geval ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Maar wij geven u op voorhand graag aan dat wij redelijkewijs ons best zullen doen om u goed van dienst te kunnen zijn. Dat is altijd het visitekaartje!