Klachten

Bij een retourzending is het van belang dat u rekening houdt met de retour-voorwaarden van Sokshop. Het is belangrijk dat u rekening houdt met deze voorwaarden, dan gaan wij de klacht zo goed als mogelijk voor u oplossen.

Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om tot een goede oplossing te komen en uw ontevredenheid weg te nemen. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kunt u als laatste redmiddel contact opnemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl. Daarbij kunt u in dit geval ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Maar wij geven u op voorhand graag aan dat wij redelijkewijs ons best zullen doen om u goed van dienst te kunnen zijn. Dat is altijd het visitekaartje!

Geniet van je woensdag! | 2011 - 2019


Wij gebruiken cookies
We zijn u graag van dienst en doen dit altijd met uiterst veel zorg en respect voor u en uw privacy. Deze website gebruikt cookies maar wij werken niet samen met derde partijen die uw gegevens misbruiken. Mocht u vragen hebben lees onze privacy voorwaarden, bel of mail ons.
Sluiten